שר הביטחון לשעבר מופז: "צריך לסגור את ג'נין הרמטית"

    המהדורה המרכזית No Comments on שר הביטחון לשעבר מופז: "צריך לסגור את ג'נין הרמטית"

    שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר שאול מופז ב"מהדורה המרכזית": "משעה שמג'נין יצאו שני פיגועים חייבים להיות נחושים אין יוצא ואין בא. הגדר זו תקלה שמשהו יצטרך להסביר, כרגע צריך לתקן את הפרצות מיד. השקענו בזה מעל 10 מיליארד שקל. אסור להשאיר אותה פרוצה ופתוחה"

    צילום: FLASH90
    18:34
    09.05.24
    אבי יעקב No Comments on שיחת מרן ראש הישיבה והשגריר האמריקאי | התיעוד המלא

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שר הביטחון והרמטכ"ל לשעבר, שאול מופז שוחח הערב (ראשון) עם אבי מימרן במהדורה המרכזית על רקע גל הטרור הרצחני. "השבועיים האחרונים היו קשים, 14 נרצחים ברחובות ישראל זה לא עניין של מה בכך. זה כואב מאוד. אני יכול לומר כאחד שהוביל את צה"ל בחומת מגן – יש בעיה ומערכת הביטחון תדע לתת לה מענה. אחד זה ג'נין שהפכה להיות בירת הטרור – לפני עשרים שנה זו הייתה שכם – והדבר השני זה חוסר המשילות בשטחי ישראל", אומר מופז.

    לדבריו "משעה שמג'נין יצאו שני פיגועים – חייבים להיות נחושים מול ג'נין. אין יוצא ואין בא. גם הרשות לא שולטת שם. אנחנו נכנסים לשם על פי מודיעין. היום אין שאלה שצריך להסתובב גם בשטחי A של הרשות. בחומת מגן הפקענו את הביטחון לידי הפלסטינים והוכחנו לעולם שאם איננו שם – יוצא משם טרור והיום צה"ל מסתובב חופשי גם בג'נין".

    מופז הדגיש "אנחנו לא יכולים שעוד מפגעים שאנחנו לא יודעים עליהם יזדהו עם הגל הזה ויחקו את הקודמים ולכן צריך לסגור את ג'נין עד שצה"ל יחליט מתי יכולים להכנס בלוח זמנים שהם יקבעו ועם היקף הכוחות שצריך ולהוריד את מפלס הטרור".

    הוא התייחס לעניין הפרצות בגדר ההפרדה: "הגדר זו תקלה שמשהו יצטרך להסביר יום אחד, אבל כרגע צריך לתקן את הפרצות מיד. הקמנו 760 ק"מ גדר, השקענו בזה מעל 10 מיליארד שקל. אנחנו לא יכולים להשאיר אותה פרוצה ופתוחה. אם רוצים לאפשר לפלסטינאים לעבוד בישראל שיקימו עוד מעברים".



    0 תגובות